Kan ik tegen computers multiplayer spelen op de Xbox? (in spellen zoals Modern Warfare of Black ops)

Kan ik multiplayer spelen in mijn eentje maar wel met multiplayer? En dat ik dan tegen computers speel? Ik heb geen Xbox Live.
Groeten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Met modern warfare 2 niet met black ops wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bij modern warfare niet maar black ops wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij call of duty black ops niet andere spellen weet ik niet zeker maar het is gebruikelijk van niet omdat je sneller bent met de muis dan met de xbox controller en dit verschillende controls zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel dat je tegen bots gaat, niet mensen op de computerXD