Wii kapot, synchroniseren helpt niet! Wat doen?

Mijn laatste vraag voor vandaag, alles doet het gewoon goed van mijn Wii, je kan klikken op de A knop en je komt in het scherm.
Maar daarna zie je dat 'muisje' niet bewegen.
We hebben een nieuwe sensorbalk gekocht en nieuwe batterijen, maar er was geen verschil.
We hebben ook vaak geprobeert de Wii te synchroniseren, maar dat doet het ook niet.
Het is heel jammer dat we er niet meer op kunnen spelen, zouden iemand ons alsjeblieft kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de A knop het doet heeft je afstandsbediening een connectie. Dat zie je ook als een blauw lampje brandt en niet knippert.

Als de beweging het niet doet is er iets anders aan de hand, normaal gesproken is het dan de sensorbalk. Zit deze ook goed ingeplugd?

Het enige wat je kunt doen is je wii laten repareren. Als de wii minder dan 2 jaar oud is kan je de winkelier aanspreken op je recht als consument en vragen een gedeelte van de reparatiekosten in rekening te nemen.

Je kunt ook in de buurt kijken of er een wii reparatiedienst is. Er zijn veel mensen die de wii laten ombouwen en dit soort reparatiediensten kunnen vaak ook heel goedkoop je wii repareren.