Hoe moet je 1 op 1 scoren bij fifa 11?

Ik kom zo'n 4 keer 1 op 1 per wedstrijd maar ik schiet er nooit 1 in. Hoe doe je dat?
als ik scoor is het in de rebound als de keeper hem niet klem heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

- Je kan met L1 een lobje doen om de keeper te verschalken.
- Je kan met R1 een geplaatste bal langs de keeper schieten.
- Je kan met L2 een hard schot proberen
-Je kunt een tucje doen zoals de schaar zodat de keeper je of tackelt of je laat scoren.

Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het makkelijkst vind ik persoonlijk met R1 een geplaatst schot doen. Lopje werkt zelden. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga meestal iets links van de keeper staan en schiet de bal geplaatst rechts langs hem
succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe meestal een lobje of een geplaatst schot (op de wii in mijn geval). Meestal gaat de bal dan wel in het doel.