ik las dat je in de playstation network store 2 gratis spellen mag downloaden klopt dit.

ik las dat je in de playstation network store 2 gratis spellen mag downloaden klopt dit? zo ja mag je dan zelf bepalen welke spellen. of is dit vastgesteld door playstation? alvast bedankt

Toegevoegd na 2 minuten:
ik denk dat deze vraag al is gesteld maar weet dat niet zeker. dus daarom stel ik hem maar voor de zekerheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gamers die voor 20 april een PlayStation Network-account hebben aangevraagd kunnen twee gratis games downloaden. Voor PlayStation 3 is er keuze uit inFamous, LittleBigPlanet, Wipeout HD/Fury, Ratchet and Clank: Quest for Booty en Dead Nation. PlayStation Portable-gamers kunnen ook kiezen uit LittleBigPlanet, ModNation Racers, Pursuit Force en Killzone Liberation.

Daarnaast krijgt elke PlayStation Plus-abonnee zestig dagen gratis toegang tot PlayStation Plus. Accounthouders die nu geen actief PlayStation Plus-abonnement hebben, krijgen dertig dagen PlayStation Plus gratis. Mensen met een actief Music Unlimited-account krijgen ook dertig gratis dagen binnen die dienst toebedeeld. Tevens zegt Sony na te denken over compensatie binnen het online platform Home.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe lang is de actie geldig met gratis games?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij worden de spellen automatisch verwijdert na 30 dagen, ik weet het niet zeker maar ik had dat ergens gelezen, hoe ze dat doen... vast via een software update maar ik geloof zelf dat wij die spellen zelf mogen houden voor altijd...

Andere antwoorden (2)

Als de store het weer doet mag je 2 gratis spellen kiezen uit 5.
Die 5 zijn al bekend, waaronder little big planet 1, de rest moet je maar even opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit mag je mag zelf weten welke 2 ik weet nie precies welke het waren maar in ieder geval little big planet 1 2schiet spellen en een race spel en nog 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus niet bijv. tiger woods pga tour 2011? als ik die wil.