ik las dat je in de playstation network store 2 gratis spellen mag downloaden klopt dit.

ik las dat je in de playstation network store 2 gratis spellen mag downloaden klopt dit? zo ja mag je dan zelf bepalen welke spellen. of is dit vastgesteld door playstation? alvast bedankt

Toegevoegd na 2 minuten:
ik denk dat deze vraag al is gesteld maar weet dat niet zeker. dus daarom stel ik hem maar voor de zekerheid.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gamers die voor 20 april een PlayStation Network-account hebben aangevraagd kunnen twee gratis games downloaden. Voor PlayStation 3 is er keuze uit inFamous, LittleBigPlanet, Wipeout HD/Fury, Ratchet and Clank: Quest for Booty en Dead Nation. PlayStation Portable-gamers kunnen ook kiezen uit LittleBigPlanet, ModNation Racers, Pursuit Force en Killzone Liberation. Daarnaast krijgt elke PlayStation Plus-abonnee zestig dagen gratis toegang tot PlayStation Plus. Accounthouders die nu geen actief PlayStation Plus-abonnement hebben, krijgen dertig dagen PlayStation Plus gratis. Mensen met een actief Music Unlimited-account krijgen ook dertig gratis dagen binnen die dienst toebedeeld. Tevens zegt Sony na te denken over compensatie binnen het online platform Home.

Bronnen:
Insidegamer

Als de store het weer doet mag je 2 gratis spellen kiezen uit 5. Die 5 zijn al bekend, waaronder little big planet 1, de rest moet je maar even opzoeken.

ja dit mag je mag zelf weten welke 2 ik weet nie precies welke het waren maar in ieder geval little big planet 1 2schiet spellen en een race spel en nog 1

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100