Kan je ook 2 HDMI kabels tussen je tv en ps3 doen om nog beter beeld te krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De limitatie van beeldkwaliteit zit hem niet in de HDMI-kabel, maar in de PS3. Met een PC bijvoorbeeld, kan je een veel mooier beeld neerzetten over dezelfde HDMI kabel. De meeste PS3 games renderen in 720p (vaak ook maar in 30FPS). Wat je dus nodig hebt is niet twee kabels, maar de kracht van 2 of meer PS3's. In de praktijk komt dat dus neer op een PS4, XBone of PC.

Antwoorden (2)

nope. maakt geen verschil, hij pakt er toch maar 1.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Jups, en nog beter waar ga je die tweede HDMI kabel in de PS3 steken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
splittertje erachter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:D
Als je een goede HDMI kabel koopt is het kwaliteit ontzettend goed. Misschien moet je je ps3 nog instellen om op 1080p (1920x1080 pixels Full HD) te kunnen spelen, want als je je ps3 voor het eerst gebruikt speelt hij alles af op 720p (1280x720 HD), ook al is je tv 1080p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het probleem is dat bijna alle PS3 spellen 720p zijn. Op een handjevol spellen na. Menu is dus 1080p en games 720p. Ook als je je PS3 op 1080p instelt wordt de game gerendert in 720p en geupscaled naar 1080p. Zorgen dat je PS3 alleen maar 1080p uitgeeft is dus weinig zinvol. (stiekem is het dan nog steeds vaak 720p).