Als je WBFS bestand op een dvdtje brand, kan je Wii die dan rechtstreeks lezen? Of heb je daar WBFS Manager voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Je hebt wbfs manager nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo'n bestand op een HDD zet kan je Wii hem zeker lezen maar via dvd?? Op een HDD van 1 TB kan je dik 200 spellen zetten en je hoeft niet moeilijk te doen met dvd's. Dus mijn tip, koop een HDD ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan alleen een gebrande dvd lezen als je wii gemod is. Een WBFS bestand moet je op een harde schijf/usb stick/sdkaart zetten die je dan via een homebrew app kan openen.