Is het slecht om op de Ipod touch te spelen terwijl die laad?

Kan het dan zijn dat de batterij een soort van lui word en dan later haast niet meer zonder stroom kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist beter voor de batterij. Net als bij een laptop kan je gewoon gamen met je oplader wat beter is omdat hij dan zegmaar op 'save' staat. Je accu gaat niet leeg maar blijft 100%. En de nieuwe generatie accu's die in laptops zitten is het beter ze steeds op te laden dan leeg te laten lopen. Sterker nog, accu's in elektrische auto's mogen niet onder de 5% komen anders zijn ze definitief kapot(€40.000)..

Het beste antwoord

Nee het kan geen kwaad. Uiteraard is de batterij harder aan het werk om te laden maar dat is totoaal niet erg. ( er staat nergens dat het niet mag) Ik doe het met al mn iphones ipads etc. en die batterijen zijn maximaal lang goed meegegaan ( en nog) Maar je zal wel merken dat als je oplaadt en je draait een zware app dat hij bijna niet laadt. ( maar hij loopt ook niet leeg, dat kan nooit tijdens het opladen);)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan was het een jailbreak. officieel gebeurt dat niet. zoals ik al zei hele zware apps zullen het laden niet aankunnen maar hij loopt ook niet leeg!

Andere antwoorden (2)

Misschien is het zelfs beter voor de batterij omdat deze dan niet leegloopt waardoor de batterij op den duur, jaren, minder kan presteren. Nu hij wordt opgeladen wat een apparaat sowieso moet speel je altijd op 'save'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het kan geen kwaad, maar hoe langer dat je de Ipod touch hebt hoe minder lang de batterij mee kan. Ik heb er zelf ook al een, al 2,5 jaar en kan nu nog maar 2 uur spelen en hij is al leeg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nee het kan geen kwaad, maar hoe langer dat je de Ipod touch hebt hoe minder lang de batterij mee kan. Ik heb er zelf ook al een, al 2,5 jaar en kan nu nog maar 2 uur spelen en hij is al leeg. Je zal wel merken dat alles langzamer gaat dan dat hij vol is ook al heeft hij nog meer 20 % etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in ipod 4g zit wel een andere batterij dus wellicht blijft die hetzelfde