Met de meeste ps3 controllers kun je ongeveer 10uur spelen dacht ik en opladen duurt zo'n half uurtje denk ik. Maar je kunt ook als hij bijna leeg is hem tijdens het spelen in de oplader (usb kabel) doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ca. een uur tot anderhalf uur, en het kan jaren meegaan. De 2 pookjes van de controller bewegen dan stroef, dit is meestal het voorkomend probleem, waardoor L3 + R3 knoppen moeilijk uit te voeren zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij bedoeld volgens mij hoelang het duurt voordat de controller weer leeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat bedoelde ik inderdaad max. Bedankt!
Ik heb trouwens ook 2 move controllers, geld daarvoor hetzelfde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed opgemerkt. Je kan weleens gelijk hebben +
De gewone controllers laden ongeveer een halfuur-drie kwartier op, en dan gaan ze 10-12 uur mee. Voor de move controllers is dat anders, die zijn bij drie kwartier opladen wel leeg na twee uur.