hoe kun je online gamen met gta op de xbox?

ik heb een xbox gekregen met gta live, we hebben draadloos internet erop aangesloten maar het werkt niet.
wat moet ik doen, stap voor stap.help me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

Je moet wel eerst xboxlive ervoor kopen he. En dan heb je een code op je xboxlive kaart, die moet ik invoeren bij je xbox menu bij: Redeem Code. Als t goed is heb je dan xboxlive, dan kan je bij menu vn gta 'multiplayer' doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, stap voor stap, betekent GTA Live dat je GTA 4 en XBox Live Gold hebt, want je moet eerst Gold kopen. Dit kan in de winkel of online. Eenmaal gedaan moet je GTA 4 opstarten. Als je dan de carriëre of verhaallijn gaat doen druk je op je D-pad, naar boven en komt je telefoon te voorschijn, druk dan met je D-pad naar beneden naar 'Multiplayer, nu kun je zelf kiezen wat je wilt doen. Custom of quick. En dan de spelmodi