Hoe maak je op de FIFA 11 trucjes als je scoort op de PS3?

Nou als je scoort en je doet wat met je joystick dan doet ie een trucje zoals een salto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om te zien hoe je alle trucjes kunt doen adviseer ik je om het volgende stappenplan te volgen:
Hoofdmenu -> Mijn Fifa 11 -> Instellingen en Profiel ->
Besturing -> Hulp bij Toetsen -> Vreugdedansen.
Let daarbij wel op als je bijv. Handstand wil doen dat je dan een betere speler nodig hebt. Dan staat er tussen haakjes (behendig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit doe je door vlak na je goal een knoppen combinatie te doen, zie link voor alle combinaties. Als je de R2 knop inhoudt onwijk je een medespeler, hierdoor kun je bijv. naar de cornervlag lopen en dan pas een salto doen.