Kan je spelletjes op je Ps2 downloaden??? Ik heb geen omgebouwde playstation dus kan het dan ook??? en als het kan hoe moet het???? (Alvast Bedankt)

Ik heb geen omgebouwde playstation 2

Alvast bedankt

Toegevoegd na 5 minuten:
maar telkens als ik google en typ omgebouwde ps2 dan staat er overal dat het mogelijk is enzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Helaas is dat niet mogelijk.
Voor de Ps2 moet je de spellen origineel kopen in de winkel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook als je ps2 opgebouwd is, kan je geen spellen op je ps2 downloaden.
Ps2 kan niet online, dus downloaden is ook niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mcfreeboot is een software die je op je memorykaart zet. Hoe dit moet is wel via google te vinden. Er zijn ook kant en klare kaarten te koop deze heten memor32.
De spellen zul je met je pc moeten branden op goeie kwaliteit dvd's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder omgebouwde ps2 kan het niet.