Foutcode 3151 - 351F - b900 - 0f00 - c000 - 0013 bij mijn xBox 360, ben radeloos. Wat nu te doen?

Ik probeerde een spel de draaien, maar eerst vroeg ie op een update, maar de update is "stopped" met die fout code. Wat nu te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit heb ik via google kunnen vinden:

1. Anote second hex data 22FB-3151-b200-0700-c000-0013 and go to http://easycalculation.com/hex-converter.php

2. Convert it to decimal and get the update number:
Hex: 3151 - Decimal: 12625 Update

3. Go to http://dl.console.se/index.php?dir=Xbox360/uppdateringar/ and seek the correct update. Download it.
(if not try to locate it on google)

4. Extract $Systemupdate and put it into root of a pendrive formatted in fat32 or a CD

5. Turn off the console and plug the pendrive or insert the CD

6. Turn on the console and wait

7. Enjoy!

Het komt er dus op neer dat je een systeemupdate moet doen.
Indien dit niet lukt via de normale weg, dan moet je naar xbox.com. De update handmatig opzoeken, downloaden en in de rootfolder van een usbstick zetten (die als fat32 is geformatteerd, anders leest ie hem niet) of op een cd branden niet.. Cd erin, xbox aan.. en afwachten..
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tik in Google,foutcode 3151 in daar vind je van alles.
Beetje veel om hier uit te leggen,succes.