Kan ik een systeem update doen als me wii is omgebouwd op een hardware manier??

ik heb het spel hottestparty 3 gekocht met dansmat ( spel origineel) maar hij vraag een systeem update aan kan ik die doen ? Maar ik wil wel dat me wii omgebouwd blijft Kan dat??

Met vriendelijke groet Fdpk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (3)

Ja, mar je hebt een kans dat de homebrew channel er niet meer opstaat ( als je dat had ) ik heb zelf een hardmodded Wii dus met een chip erin. Ik heb hem geüpdatet en alle gedownloade spellen doen het nog prima. Ik weer niet hoe het zit met een softmodded Wii. Dat is als je hem ombouwt cider er een hip in te zetten maar gewoon met een software die je op de Wii moet installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer de wii systematisch is omgebouwd word dit ongedaan gemaakt wanneer de wii word geüpdatet. Wanneer het hardware matig is gedaan, bijvoorbeeld een chip aan de binnenkant door openbreken van de Wii, dan blijft je Wii gewoon omgebouwd, maar onstaat er wel een kans dat een paar spellen niet meer werken. Die moet je dan opnieuw branden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Ik heb verschillende sites bekeken en met een softmod wordt het absoluut afgeraden. Als één van de voordelen van de hardmod wordt juist genoemd dat je gewoon updates op je wii kunt installeren. Dus ja, het zou moeten kunnen.