Waneer komt psn weer online ??

Ik weet het , deze vraag is al gestelt maar de antworden waren nogal vaag. Weet iemand hier nu meer over of is het nogsteeds vaag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

PlayStation heeft aangegeven uiterlijk eind mei weer online te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het PSN wordt nu weer geleidelijk aan opnieuw opgebouwd, waardoor het nu al zo lang duurt. Ze weten zelf nog niet hoelang het duurt (ze hebben trouwens de uitspraak dat alles 31 mei weer zou werken, ingetrokken). Wel is het zo dat ze alles in verschillende fases weer terug online gaan zetten. Waarschijnlijk zal als eerste het online gamen, je vriendenlijst en chatten mogelijk zijn, dit kan volgende week al gebeuren. Maar omdat ze van Sony zelf nog niets weten, kunnen zij niets met zekerheid zeggen. Het blijft dus wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HIJ doet het al!