Hoe kan ik zien dat mijn ps3 controler is opgeladen?

Ik heb sinds gister een ps3 maar ik weet niet hoe ik kan zien of mijn controler is opgeladen. Ik weet wel dat je kan spelen als hij oplaadt, maar het is niet zo goed als ik hem de hele tijd in de oplader doe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (3)

Als je kan spelen en als het controller niet uitvalt tijdens het spelen.
Als je midden drukt kan je zien hoeveel streepjes je ps3 controller heeft. (recht boven vol betekent opgeladen, weinig betekent bijna geen ),tijdens een game ofzo en als ie knippert betekent bijna op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Druk in het XMB-menu op de Playstation-toets, er verschijnt links van het blokje met tijd enzo een controller met een batterij met strepen, drie strepen is vol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de middelste PS toets duwen en dan kan jij kijken hoeveel streepjes er nog zijn