nou gewoon niet
Dat kan niet alleen met de DSi en de 3DS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan via een kaart, speciaal voor je nintendo DS (lite)..
Die kan rond de 25 euro kosten of misschien zelfs goedkoper op de markt/marktplaats. Als je er een film op wil zetten moet je eerst een film op je pc/schijf/usb/sd hebben staan en die kan je overzetten naar je ds kaart.
In je kaart zit nog een kleinere die je in een DS kaart hoort te doen als je een bestand erop wil zetten, veel succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat kan via een R4 kaart trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het eerste wat je nodig hebt is een "flashcard", bijvoorbeeld r4, die heb ik zelf ook, kun je kopen voor ongeveer 30 euro. dan download je een programma genaamd "moonshell". (http://www.ndsadapters.com/ndsa/2010/07/moonshell-installeren.html) dat zet je op je flashcard die je inplugged in je computer via de bijgeleverde usb stick. je videos (die je bijvoorbeeld van youtube af kan downloaden met de website www.youtube-mp3.org) moet je eerst overzetten naar het zogenaamde "dpg" bestandstype. hiervoor raad ik de webste "mediaconverter.org" of media-convert.com. je MOET het omzetten naar dpg, anders leest het programma "moonshell hem niet. veel succes en als je problemen hebt zeg maar, ik ben bereid je nog verder te helpen.

Met Vriendelijke Groet,
Codebeta
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan koop ee ds tt (zoek op via google) op de ORIGINELE SITE dan zet er moonshell op( staat bij downloads op de officiele site zet er een film op zet het kaartje in je ds en kijken maar!!!

Toegevoegd na 1 minuut:
koop een moest het zijn niet ee XD veel succes en ik raad die r4 niet echt aan hij gaat snel stuk heb er ervaring me :(

Toegevoegd na 2 minuten:
en je moet hem nog converteren naar dpg maar uitleg staat allemaal op die site het is gewoon een kwestie van kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een flashkaar daar voor nodig rond de 15 euro heb je er al we eentje. Dan moet je moonshell downloden en an kan je films downloaden mr Die films moeten ee dpg bestand zijn anders kan je ze niet afspelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet niet of je al zoon kaaretje hebt maar alsnje bijv. 2gb hebt dan kan je er niet superveel film op zetten want meestal is zoon film a wel rond de 200 a 300 mb