worden er nog veel spellen gemaakt voor de wii?

ik had al een wii maar die heb ik verkocht, ik wil er nu weer 1 kopen maar dan wil ik wel zeker weten dat er nog spellen voor gemaakt worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

tuurlijk er is nu een zwarte wii en de wii word veel verkocht dus ze zouden wel gek zijn als ze het niet meer deden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de Wii zelf wordt ook nog redelijk veel verkocht dus worden er ook nog spellen gemaakt. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zal niet lang meer duren want volgendjaar komt de wii u uit en dan gaat de wii er toch redelijk snel uit maar er zijn nog goede games op de wii te koop en voordeel omdat de wii er volgendjaar uitgaat worden de games goedkoper ook de mario games die nu nog zo duur blijven dus het is een goede set om nu een wii te kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk eigenlijk niet dat veel mensen de wii u zulken kopen. de omdat de meeste mensen toch wel de wii kopen voor de beweging, met de wii u kom je toch weer terug op de basis spelcomputer. gewoon weer een joystick in je handen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel controler
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is nu nog niet te zeggen of de wii u goed gaat lopen is het veel te vroeg voor en sta er niet raar van op te kijken als er toch iets van een motion ad on voor komt net zoals ze met de ps3 en 360 het nu hebben gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en een standaard controller is het ook niet te noemen