kan je gebanned worden als je je ps3 jailbreakt en is er iets om te doen zodat je niet gebanned word terwijl je je de jailbreak hebt????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Theoretisch wel,maar ik heb nu al ruim een jaar me ps3 gejailbreakt, nog nooit gebanned en zover ik weet niemand anders anders had ik dat ergens gelezen.
Alleen als je weer online gaat(kan nu niet) kan een spelmaker je bannen, dit is volgens mij bij black ops gebeurd dat jailbreak gebruikers gebanned werden maar dat was puur aleen het spel, niet je console dat mag ook niet omdat je het recht hebt om te doen met je console wat je wilt.
Je kan aleen gebanned worden van PSN of andere servers

Toegevoegd na 10 uur:
UPDATE*
Bijna iedereen die gejailbreakt heeft heeft zon masiltje gehad, maar ik ben daarna vele keer online geweest en nooit gebanned omdat ze dat niet kunnen anders was het wel gebeurd.
Althans je console kunnen ze niet bannen, wel je user iD zodat je niet meer online kan, maar je kan gewoon blijven gamen en je kan ook in bepaalde mate online gamen met xlink kai
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn ps3 in september/oktober vorig jaar gejailbreakt. Toen was ik nog een van de eerste en kon je nog gewoon online. Helaas rond januari/februari of misschien wel maart kreeg ik een mailtje dat Sony heeft gezien dat ik mijn ps3 hebt omgebouwd en dat ik hem beter niet meer kon jailbreaken want anders zou ik gebanned worden. nu kan je dus wel je PS3 jailbreaken maar let op dat je niet online gaat of alleen al aanmeld. Dus met een gejailbreakte ps3 kan je alleen offline tenzij je een ban wil riskeren!