waarom ontvoerd browser princess peach altijd?

ik speel al best lang mario games en mij is het opgevallen dat het altijd er om gaat dat je princess peach uit de klauwen van browser moet redden waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Dit is Bowser Koopa! Hij is de GROOTSTE aartsvijand van Mario & Luigi.
Bowser is een soort van draak. Hij bedenkt altijd weer nieuwe kwaadaardige plannen om Mario uit de weg te ruimen, en Princess Peach te ontvoeren. (Dat hem trouwens NOOIT lukt!!) Princess Peach regeert over het Mushroom Kingdom, en Bowser heerst over het Koopa Kingdom (Bowser Castle). Zijn hulpjes/dienaren zijn vooral Koopa (Para)Troopa's, Dry Bones' & Goomba's. Bowsers eerste game was Super Mario Bros.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klop daar heb ik nog niet zo overnaargedacht ik dacht eerst dat bowser haar ontvoerden om de lekkere taart die ze steeds maakt

Andere antwoorden (4)

Hij is volgensmij verliefd op de princess
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vind haar leuk, en dan regeert hij over een heel groot rijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat er anders geen verhaal voor het spelletjes is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is verliefd op haar en wil Mario dwars zitten omdat peach hem leuk vind.