kun je een oude xbox controller op xbox 360 gebruiken?

hallo, wij hebben nog een oude xbox met 2 controllers en nu zijn we van plan om een xbox 360 te kopen. onze vraag is nu of we ook de controllers van de oude xbox kunnen gebruiken en zo ja, hoe?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag het eventueel aan de zaak waar je een xbox koopt

Het beste antwoord

Nee dat kan niet. Is een hele andere poort en die aamsluiting heeft een 360 niet dus nee dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij wel. Ik zag op bol.com een oude xbox controller te koop, en volgens mij was die ook voor een nieuwere 360 te gebruiken.