Welke voedingsstekker moet ik hebben?

Hi, ik heb een Xbox 360 van mijn zus gekregen, maar heb alleen de grijze adapter maar niet de stroom stekker die er in moet, zie foto. Nu kan ik online nergens vinden welke stekker ik moet hebben, alleen complete adapter setjes, maar wil alleen de stekker. Weet iemand welke stekker er op past?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dat is een vrij standaard kabel die je voor een paar euro kunt kopen. Bijvoorbeeld in onderstaande webshop.
Als je zoekt op C15 kabel, dan vind je ze misschien nog wel goedkoper.
Toegevoegd op 14 april 2021 07:36: tekst
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
De kabel heeft VS al (rechtsonder foto). Een verloopstekker zal voldoende zijn. Alleen maakt dit qua prijs weinig uit... Misschien heeft VS nog een vergelijkbare kabel in huis van een apparaat dat niet meer gebruikt wordt.
bamibal
3 jaar geleden
Ik begrijp uit de vraag juist dat de vraagsteller deze kabel NIET heeft en dat de foto slechts ter illustratie is om aan te geven wat er gezocht wordt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Heel erg bedankt Bamibal, C15 moet ik dus hebben, top!