ps3 zegt: er is geen ethernet-kabel aangesloten?

ik heb sinds kort een cat5 ethernetkabel in mijn ps3 gedaan maar als ik verbinding wil maken met playstation network zegt hij dat er geen kabel is aangesloten, heb al andere kabel en andere aansluiting in mijn router geprobeert maar dat helpt niet, verder doet de kabel het wel gewoon als ik hem in mijn laptop stop, weet iemand hoe je je ps3 openmaakt en dan het ethernet aansluiting gedeelde maakt?

Toegevoegd na 1 minuut:
gedeelte*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

je moet in een menu ook aangeven waarmee je Ps3 aangesloten is. Het is goed mogelijk dat bij jou de optie draadloos nog staat aangemerkt. Ik weet alleen even de juiste naam niet van dat menu, zal zoiets zijn als verbindingen; even zoeken dus.