kun je de kinect ook op een xbox 1 aansluiten?

Ik was aan het sparen voor een xbox 360 kinect, en nu heb ik vandaag van een kennis een xbox 1 gekregen. als ik dan nu een kinect koop, kan ik die daar dan op aansluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, daarnaast is het niet mogelijk om een spel te spelen op de Xbox 1 waar de kinect bij nodig is doordat daar geen spellen voor zijn gemaakt ;).

Op de verpakking van de kinect staat overigens ook dat deze voor Xbox 360 Only is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er op aansluiten kan altijd. Je kan altijd kabeltjes maken. Maar zoals xJensz als zei, er zijn geen spellen voor gemaakt.

Je ze zou dan zelf spellen homebrew spellen moeten maken :P Wat me moeilijk lijkt.