Kan het zo zijn dat mijn wii spel mijn wii sloopt?

Een paar maanden geleden kreeg ik tijdens het spelen van sims 3 op de Wii een zwart scherm met een foutmelding. Er Stond dat ik de disc moet verwijderen en het Wii-systeem uit moest zetten. Daarna, telkens als ik een disc in de Wii deed gaf de Wii dezelfde foutmelding. We hebben geprobeerd het te laten repareren dus hebben we een nieuwe Wii gekocht. Nu speel ik vandaag de sims weer op de Wii, en wat denk je; de foutmelding. Ik begin te denken dat het aan de disc ligt van de sims, dat die heel mijn Wii sloopt. Is dat mogelijk?

Toegevoegd na 8 minuten:
Niemand kon de Wii repareren, daarom hadden we een nieuwe Wii gekocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanavond een kampvuurtje bouwen met die SIMS-cd? We hebben volgens mij nog NET garantie op die WII...

Antwoorden (1)

Illegale rotzooi misschien.
Bij de xbox kan dit wel met normale spellen gebeuren.