waarom kun je bij de career mode van fifa12 niet zelf bepalen of je in de avond speelt of in de middag? en of de zon schijnt of het regent?

ik wil het weer en de tijd zelf kunnen instellen in de career mode van fifa 12 net zoals dat in de career mode van fifa 11 kon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt kiezen uit enkele tientallen stadia, die bepaalde weersomstandigheden met zich meebrengen. Zo zijn er stadia waar je elke wedstrijd overdag in de zon speelt, of stadia waar het kan sneeuwen.