Hoe kan ik mijn update van mijn DSi annuleren?

Ik vind de nieuwe versie helemaal niet fijn. Hoe kan ik heb nu weer terug doen naar de oude versie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan je vraag beter formuleren als: 'Hoe kan ik mijn DSI downgraden?'. Een update annuleren is wat anders. Ah fijn, om antwoord op je vraag te geven, dit kan helaas niet. Je zou moeten wachten tot er een update komt waarbij eventuele bugs gefixt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helaas, dat is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat niet lukken,dus U zult moeten gaan Googlen: zoek eens op " R4i Kernel NL download". Hopelijk kunt U dan alsnog met de vorige versie verder gaan.

Groet:Zoekertje