Psp spellen

Kan ik gratis psp spellen krijgen ?? Nu PSN down is mijn psp niet geregistreerd maar me PS3 wel allang..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als PSstore weer online is kan je alleen op je ps3 2 van de volgende spellen downloaden als je voor 20 april 2011 was geregistreerd:
LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
je psp was niet eens geregistreerd dus daar krijg je dan niks voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je krijgt over een tijdje, als de playstation store weer online is, de keuze uit 5 spellen om er 2 te downloaden. Wanneer dit is, is nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, op je PS3 dat weet ik en op mijn psp die nooit geregistreerd is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je PSP nooit geregistreerd is, krijg je helaas geen gratis spellen. Je moet namelijk 1 dag geregistreerd zijn voordat PSN offline ging.