Hoe installeer je een Xbox 360 spel naar je Xbox 360 harde schijf?

Ik lees op forums dat veel mensen hun Xbox 360 spellen installeren op hun Xbox 360. Hiermee zou je Xbox 360 minder geluid maken en wordt er beweerd dat bij sommige spellen minder lange laadtijden ervaren. Bovendien lijkt het me handig als je een back up van je spellen hebt op je harde schijf, indien je cd krast o.i.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Als je de cd in de xbox doet dan herkent hij het spel.
Ga dan "op het spel staan" in het scherm. Druk op Y (geel) en dan krijg je een menutje, daartussen moet staan dat je het spel kan installeren..
Alleen ten alle tijden zul je de cd erin moeten doen om het spel te spelen