zijn er gevaren als je inlogt op iemand zijn account van PS3 om iets te downloaden dat hij heeft gekocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, dit kan een account doen op 5 ps3's. Als je inlogt, iets download en dan het wachtwoord weer veranderd is er niks aan de hand, hij kan niks veranderen. Maar om iets te spelen wat een ander account gedownload hebt, moet het account op de ps3 staan. Als je het account verwijdert kan je de gedownloade content niet meer spelen op die ps3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony controleert alles :O