Hoe los ik het probleem op van NAT-fout ? Zie beschrijving

Ik heb pas een xbox 360 gekocht. Nu wil ik xbox live gold.
Maar als ik de xbox live verbinding wil testen komt er dit:
"Waarschuwing over verbinding"
Nat-fout

Ik moet dan UPnP inschakelen of poort 3074 open.
Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet wijzigen?
Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet dit in je router wijzigen. Hoe, dat ligt aan je type router.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn type router is: huawei hg655d
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb ik een mooie link voor je!
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4646
Poort 3070 kan je het beste maar gaan openen. Eerst ga je naar opdrachtprompt. Gebruik je windows xp dan moet je naar run gaan bij start en dan intikken cmd. heb je windows vista of 7? Dan ga je naar start en tik je in: cmd.
Als je dan een zwart schermpje geopend hebt tik je in: ipconfig. Dan druk je op enter en dan heb je ineens een hele lange rij met woorden en cijfers. je scrolt dan naar boven. Helemaal bovenaan vlak onder waar jij de opdracht ipconfig hebt ingetikt staat je standaardgateway. Deze neem je over en vervolgens ga je naar je browser (google chrome, internet explorer, firefox). waar je normaal links invoert tik je nu je standaardgateway in. druk op enter en je komt op een website. Dit is de configuratie van je router. Je zal waarschijnlijk een username moeten invoeren en een password. Bij sommige routers zoals de mijne hoef je alleen een password in te voeren. usernames zijn vaak: admin, user. het wachtwoord is vaak: admin, 1234. Je kan deze gegevens al veranderd hebben. Nu neem je het type router over zodra je bent ingelogd. Dan ga je naar www.portforward.com en dan klik je op guides. Dan klik je op port forwarding. Selecteer nu het merk van je router. Dan selecteer je het type router. Nu krijg je waarschijnlijk een hele lange lijst te zien met allemaal games enzovoort. Je klikt er gewoon 1 aan. Nu krijg je een tutorial te zien hoe het werkt bij jou router.
Vervng gewoon de poorten door 3070 en klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maakt het niet uit welke poort ik wijzig?
Ik kan uit 6 poorten kiezen
Poort 80 en 23 enz. ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik snap je niet helemaal. Voeg desnoods wat plaatjes toe.