Kan je een wii op een computermonitor aansluiten ipv de tv?

Ik heb geen tv en vraag mij af of ik een wii ook gewoon op mijn computer aan kan sluiten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je kijken wat voor aansluiting je Wii heeft en wat voor aansluiting je Monitor. Als je wii bijvoorbeel een HDMI aansluiting heeff en je monitor een DVI aansluiting moet je zoeken naar een HDMI DVI adapter (euro of 6) en (Het kan ook een VGA punt zijn.) Ik weet zelf niks van de Wii af, en ik weet ook niet wat voor monitor je hebt; maar als je een beetje googled met deze begrippen moet het zo lastig niet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat moet lukken,cuiousone heeft gelijk dat je naar de poorten moet kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Dell SX2210. Ik heb wat in het menu zitten kijken, en zie dat ik aansluitingen heb voor VGA, DVI-D en HDMI. Daar moet er vast wel een kabeltje voor zijn!

Antwoorden (2)

http://www.dealextreme.com/p/vga-to-tv-3rca-s-video-cable-10282

zou bijvoorbeeld een optie zijn. Anders even naar de mediamarkt gaan en een verloopje zoeken! Maar het kan absoluut!http://www.dealextreme.com/p/vga-to-tv-3rca-s-video-cable-10282

zou bijvoorbeeld een optie zijn. Anders even naar de mediamarkt gaan en een verloopje zoeken! Maar het kan absoluut!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de Wii zit een gele tulp stekker, dit is een wezenlijk ander signaal als dat een pc-monitor nodig heeft.

het is wel mogelijk maar dan moet je een apparaat kopen wat het signaal omzet, of een video in signaal op je pc hebben, dan kan het via de pc.

een klein tv-tje is goedkoper als de kast om het om te zetten.