Waarom zit de analoge joystick van de Xbox 360 bovenaan en de pijltjes onder? Bij een PS3 controller zitten ze gewoon naast elkaar. En welke is beter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet het gewoon zo zien als je een Xbox koopt zal je aan die controller wennen koop je een PS3 zal je daaraan wennen. Mensen die overstappen zullen altijd even moeten omschakelen. Heb wel het idee dat het gas geven met de shoulder buttons van de Xbox iets beter gaat dan met een PS3 (Heb zelf een PS3). Ik heb zelf altijd het gevoel dat FPS's slecht werken op een console omdat ik dat altijd met muis en toestenbord deed maar als je nog nooit met muis+tobo hebt gespeeld heb je daar weer geen last van.

Uiteindelijk is het allemaal gewenning en als je dan iets gewend bent kan je daarna op fora gaan schreeuwen dat de apparatuur die je niet bezit inferieure rommel is :) . Kan je je voorstellen hoe multinationals zich helemaal rot lachen dat mensen die hun rommel kopen ook nog eens als vertegenwoordiger gaan werken voor hen... voor niks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 om het feit dat een -1 nergens voor nodig was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik vind minnen best, doe het zelf ook maar of ik geef een reactie waarom als die er niet staat (of echt overduidelijk is) zoals flamewar starters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha idd de laatse alinea is gewoon waar +1

Andere antwoorden (4)

Dat is om te voorkomen dat je kramp krijgt tijdens het gamen. Xbox 360 controller is beter. Maarja dat is ook niet zo vreemd, kwaliteit tegenover aziatische rommel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de ps in verhouding kleiner is kan je em eigenlijk volledig om je hand doen, en bij de XBOX is de controller wat dikker en zit het eigenlijk of voelt het eigenlijk hetzelfde. Ze zijn allbij even goed maar het licht eraan wat je beter vind. Dun en licht ps3. Of dik en ietwat zwaarder xbox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PlayStation 4-life ik zelf vind die fijner dan de Xbox oftwel noobbox;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De controller mag door patenten niet hetzelfde zijn kijk maar de gamecube controller. De PS controller was het eerste en is ook het beste ontworpen sinds alles geordend is. Camera en besturing zitten op zelfde hoogste waardoor het natuurlijker speelt.