Wanneer doet playstation network het weer op de PSP?

Als ik naar de playstation Store wil op mijn psp, kan ik wel inloggen maar als hij de Store gaat laden staat er: Er vindt momenteel onderhoud plaats op deze service.
Wanneer gaat dit weer werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

PSN doet het weer, maar de store nog niet. Daar krijg je nog bericht van via de email.
Je mag als cadeautje van Sony 2 oude games gratis downloaden.
Zo proberen ze je een beetje te compenseren. Veel mensen zijn het hier echter niet mee eens omdat er identiteitsdiefstal is geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt, weet je toevallig wanneer het weer gaat werken?
Ik wist dat je gratis games kon downloaden daarom wilde ik ook even in de store kijken.
Maar ik had geen creditcardgegevens erop staan enzo.
Wat zijn de gevolgen van die diefstal voor mij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet zoveel. Er zijn miljoenen creditcard gegevens op straat beland en tientallen miljoenen emailadressen en wachtwoorden zijn vrijgekomen. Dus even je wachtwoord veranderen kan geen kwaad. Verder weet nog niemand echt wanneer de store weer online komt. Maar ze verwachten dat het nog een paar weekjes kan duren. 2 of 3.