Zijn er stuurwielen voor de xbox 360 verkrijgbaar? zoja, welke?

ik ben op zoek naar een stuur met gaspedalen voor mijn xbox 360, a.u.b. niet te duur max 100 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn veel verschillende sturen beschikbaar voor je Xbox 260. Om een paar te noemen:
- Thrustmaster Ferrari 458 Racestuur
-MadCatz Microcon Racestuur Zwart
- Microsoft Draadloze Racestuur Zwart Xbox 360

Deze liggen allemaal onder de honderd euro. Ze zijn o.a. verkrijgbaar weergegeven in de link.
11 jaar geleden
Castle
11 jaar geleden
De stuurwielen nemen controle over van de controllers. Je kan gewoon deze aansluiten en spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet even achterop het hoesje kijken van de game onderaan bij de groene ballonnetjes. Als daar zoiets als Wheel staat kan het.

Andere antwoorden (1)

Ik raad je aan om eens een keer bij een mediamarkt te gaan kijken. Daar hebben ze vele diversen xbox accessoires waaronder stuurwielen. Ik heb in arnhem in de mediamarkt er een gezien van 2000 euro alleen dat is een professioneel stuur met trillen en al die shit. Dus genoeg zijn ze er nu alleen nog ff welke ;)