Galil met supresor wel lekker, uhm famas met supressor en red dot.
Aka74 u rapid fire en grip zijn beste wapens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AUG red dot met reticle triangle of circle with arrows en dan een groene kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ermee om kan gaan is de stakeout handig op nuketown, maar zwlf gebruik ik meestal ar's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
M60 super krachtig neem wel met red dot of grip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
commando supressor, of aug met supressor. het is net wwat jij lekker vind spelen bij mij wisselt het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AUG met red dot gebruik ik altijd,
en als secondary meestal crossbow of dual python.

Toegevoegd na 23 seconden:
En een uzi met rapid fire!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
G11 en niks eraan doen!