Nieuwe TV, maar krijg geen verbinding met Ps3. Wat doe ik fout?

Ik heb nieuwe tv gekocht ik heb ps3 aangesloten allen hij geeft geen bronnen de hdmi zit goed in ik heb in woonkamer aangesloten daar pak die wel weet iemand raad ?

3 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
In welke HDMI verbinding zit de HDMI kabel? Dat wil per TV verschillen.
LeonardN
3 jaar geleden
@AntonJoosten Ik snap je reactie niet.
Als je hem in "HDMI 1" doet, zal je de TV op "HDMI 1" moeten zetten.
Als je hem in "HDMI 2" doet, zal je de TV op "HDMI 2" moeten zetten.
etc. Dat zal voor elke TV exact hetzelfde zijn.
Gregor
3 jaar geleden
Hdmi 3 gedaan ik heb in 2 gedaan maar lukte ook niet @antonjoosten
LeonardN
3 jaar geleden
Sluitte je je andere TV ook via HDMI aan, of via SCART?
Gregor
3 jaar geleden
LeonardN hdmi
LeonardN
3 jaar geleden
Heb je de uitleg van gerbman al geprobeerd?
De zgn videoreset?
Gregor
3 jaar geleden
Ja LeonardN
Gregor
3 jaar geleden
Dat heb niet geholpen LeonardN

Antwoorden (1)

Ik denk dat de instellingen mbt de aansluiting op scart modus staan.

Zet je console eens aan. Wacht tot hij is opgestart. Houdt de power button ingedrukt totdat driemaal beep hoort. Mogelijk kan je hem nu gewoon via HDMI gebruiken.

Zo niet dan heb ik misschien een andere manier
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Gregor
3 jaar geleden
Nee werkt nog steeds niet @gerbman
LeonardN
3 jaar geleden
Probeer eens een andere HDMI-kabel als je die hebt.
Gregor
3 jaar geleden
LeonardN Werkt ook niet