Welke playstation 3 kan ik het beste aanschaffen de 12gb of 500gb?

Ik ben van plan om binnenkort een playstation te gaan aanschaffen. Nou heb ik nog een aantal vragen. Ik wil het lieft zo'n goed koop mogelijke nieuwe playstation. En als ik de 12gb slim versie koop. Kan ik die dan gewoon uitbreiden met een draagbare hardschijf defragmenteren inpluggen op een usb poort en klaar is kees of is dat makelijker gezegd dan gedaan?

Alvast bedankt,
Mvg Remco

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf een playstation 3 12gb maar ik kwam er al snel achter dat de playstation erg snel volraakt door savegames ETC.
dus ik zou voor de iets grotere ps3 gb gaan.

Antwoorden (2)

Ik zou gaan voor de 500gb versie. Heb zelf niet erg goeie herinneringen aan een externe HDD en het verschil in geld is dat gedoe niet waard. Geen 12 GB, geen gedoe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een 500GB is veel minder gerotzooi. Ook staat het over het algemeen niet mooi. Echter als je niet veel doet dan zo nu en dan een spel dan is 12GB voldoende. Wil je muziek en films (streamen) of games downloaden, etc dan zou ik weer voor de 500GB kiezen. Bedenk wel. Goedkoop is over het algemeen duurkoop. Beter 1 keer iets meer uitgeven dan later weer meer en ook nog eens lopen knutselen.