hoe kan ik mijn eigen xbox360 ombouwen?

ik zou graag mijn xbox360 zelf ombouwen weet iemand hoe dat moet of kan er iemand een link doorsturen aub

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ombouwen is niet toegestaan in Nederland.

Antwoorden (2)

Als je niet weet waar je mee bezig bent kan ik het alleen maar afraden eigenlijk.
je moet een hem flashen, een chip solderen op je moederbord, of de firmware aanpassen dus je hebt er kennis voor nodig (en wat speciale spulletjes...)

heb hier een beschrijving voor als je het toch zelf wilt proberen
http://jungleflasher.nl/2009/07/hoe-flash-je-een-lite-on-dvd-speler/

Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ombouwen geeft alleen maar problemen zoals vaker ring of death enzo, ik raad het zoiezo af