Waarom kan ik mijn iPod touch niet meer opladen?

Toen de accu van mijn gejailbreakte iPod touch (nieuwste generatie) leeg liep, kon ik hem niet meer opladen. De buitenkant van mijn Apple iPod is rondom de invoer al licht beschadigd geweest. Ook bij het verbinden met de PC reageert de iPod niet.

Hoe kan ik mijn iPod touch weer opladen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

IK kan je geen duidelijk antwoord geven maar ik heb het zelfde meegemaakt mijn ipod touch was ook gejailbreakt.
Paar weken daarna was mijn accu leeg en kon hem niet meer aan de praat krijgen, denk dat het aan de software ligt en niet aan de hardware.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paar weken geleden dus. Wat is de momentele status?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog steeds niet aan te krijgen, als ik het exacte antwoord weet zal ik het plaatsen indien je vraag nog open is ofcourse ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen beter antwoord...

Andere antwoorden (2)

Er kan stofjes inzitten bij je ipod.
Probeer hem schoon te houden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het ook met mijn gejailbreakte iPod Touch (3G), maar bleek dat ik een of andere app had gedownload waardoor die ook niet meer helemaal wou opladen. In die korte tijd dat ie wel aanging had ik wat programmaatjes verwijdert en toen deed ie het weer gewoon.

Hopelijk heb je hier wat aan ;)