Wat betekend nou precies hardcore gamen?

Ik hoor dit veel vaker en ben eigenlijk wel benieuwd wat het nou inhoud.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

dat zijn games zoals call of duty en battlefield en gears of war die vallen onder die categorie en de gene die die games spelen gaan erg lang door en dan vooral in de multiplayer met ze alle online knallen en vaak ook blowen maar dat doen ze niet allemaal maar dat wordt dus bedoelt met hardcore gamen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-
Het heeft niet perse met bepaalde spellen te maken, hoewel je wel zal zien dat hardcore gamers bepaalde spellen eerder zullen spelen dan andere. Het gaat vooral om de tijd en het niveau waarop games gespeeld worden. Het blowen argument slaat helemaal de plank mis. Met z'n allen online knallen klinkt ook of het voor de lol wordt gedaan, dat is meestal ook niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn wel die games en blowen doen ze er ook bij en het wordt voor de lol en verslaving gedaan mr tomaat je hebt het goed mis met je reactie en ik weet dit omdat een maat van me is een hardcore gamer en zijn vrienden online ook dus zeg het maar mr tomaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het net aan me maat gevraagd en zijn xbox live vrienden en dat zijn echte hardcore gamers en die zeggen precies het zelfde kwa de spellen en blowen en lang online gamen voor hun lol en 2 gaven het toe voor hun verslaving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel die spellen allebei, ben een meisje, en blow niet.
Wat nu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon blijven spelen als je het leuke games vind en dat je niet blowt is juist alleen maar goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (3)

Heel lang achter fanatiek gamen. Hardcore muziek hoeft er geen rol in te spelen.

Toegevoegd na 22 seconden:
Heel lang achter elkaar* fanatiek gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit betekent heel lang heel ruig gamen. Als je een paar uur achter elkaar Call Of Duty MW3 om zomaar als voorbeeld te nemen en je gaat heel veel potjes achter elkaar spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk bestaat hardcore gamen niet. Mensen zeggen dat vaak om te zeggen als iemand veel games speelt. Zelf als ik hardcore gamer zeg, dan denk ik aan een persoon die (bijna) alle games speeld en als hij ze uitspeeld gewoon weer en dan moeilijkere niveaus.