Welke game headset past er op mijn Razer onza controller?

Ik heb net de Razer Onza tournament edition (controller) gekocht. en mijn steelseries 5XB headset past er niet in.

ik wil graag een nieuwe headset kopen. (het liefst een Tritton Detonator) maar ik wil graag weten of die wel in de controller past. het probleem bij de steelseries headset is dat er naast de jack nog 2 dingetjes zitten waardoor hij niet in de controller past

ik wil graag weten of deze headset dat dus niet heeft en als dat wel het geval is, welke headset er dan wel op mijn Razer onza tournament edition past

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ken deze controllers niet maarhet gaat om een Xbox neem ik aan, ok, dan kun je ook voor de draadloze van Microsoft zelf gaan.
De Tritton die voor mij ook nieuw is en speciaal voor de Xbox ontwikkeld is heeft gewoon een standaard jack zonder die 2 frutsel zie ik op een foto;