Is er een webbrowser voor de iPad 2 waarmee je habbo kan spelen?

Ik heb er een aantal geprobeerd die flash ondersteunen maar geen doet het. Ik heb dan ook wel alleen de gratis browsers geprobeerd
Iemand die dit weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Skyfire ondersteunt flash zelf vind ik het alsnog geen goede browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet. en ook als het kon met een flash plugin heeft de iPad 2 niet voldoende intern geheugen om dit volledig te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Binnenkort is het wel mogelijk , Sulake werkt er namelijk al een tijdje aan ... check dit maar eens

"Het is voortaan mogelijk om Habbo te spelen op je iPad. Voorheen was dit niet mogelijk omdat Apple geen Flash ondersteunde maar sinds de komst van de Apple applicatie iSwift komt daar verandering in.

Wanneer je deze app op je iPad gebruikt, kun je met gemak Habbo spelen. Deze applicatie is enkel nog voor de iPad beschikbaar en niet voor de iPhone of iPod Touch.

iSwift wordt rond 1 april verwacht en kost €2.39.