Sims 3 Werkt Niet Meer:(

Hoi, ik heb Sindskort de Sims 3 gedownload en geïnstalleerd met ambities, na middernacht en supersnelle accesoires maar ik kreeg een melding steeds ik heb m dus opnieuw geïnstalleerd en toen stond er foutcode 345!
Wat is dit en hoe kan ik het verhelpen?

Gr. Gebruiker71

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mischien als je hem opnieuw instaleerd, dat ue het dan wel doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb dit ook gehad na een halfjaar(jij moet het dus meteen doen!) een nieuw basisspel gekocht ik weet dat het stom is maar we hadden echt alles geprobeert en alleen dit hiel veel suc6
PS ik speel al jaren sims dus ik weet wel waar ik het over heb....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan hij het nog ruilen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das waar maar ik speelde het toen al een tijdje dus trugsturen (ik had hem van bol.com) kon allang niet meer
Stel je vraag eens op Sims.nl hier weten ze er alles vanaf!! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ea een belletje geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze gaan dat niet verhelpen want dan weten ze dat ik illegaal ben
Kopen ipv downloaden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een illegale versie. Dus dan bestaat er een kans dat het spel kuren gaat vertonen. Koop gewoon het origineel, en wedden dat je gewoon kan spelen in alle rust. En Sims 3, duur kan dat echt niet meer zijn.