Hoe kan ik een psn account samen met een vriend hebben?

Als ik inlog op de psn account van een vriend van mij staat er kan niet aanmelden met ee aanmeldings id van een andere speler
Hoe kan ik alsnog in dit account komen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (1)

Maak je eigen account, want account tegelijk gebruiken gaat toch niet.
( dat valt toch op 1 account op 2 systemen tegelijk )

account is persoonlijk, dus geen parasiet zijn voor je vriend.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb zelf al een psn account maar mijn vriend heeft er een aangemaakt waar we allebij op kunnen ik wil ook niet tegelijk op hetzelfde account maar als ik de inlog gegevens invoer krijg ik wat er op de foto staat