Is 60 GB genoeg voor een ps3?

Toegevoegd na 13 minuten:
en waarvoor heb je precies het geheugen nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

60 gb is opzicht goed als je alleen van game houdt is het wel goed op alleen te save (opslaan)
maak je gebruik van download is 120 goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, als je niet te veel spellen en demo's download is het zat genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon die van 60 kopen. Ff paar weken wachten endan de harddrive vervangen:) nu zijn de drives erg prijzig door de natuurrampen in china/ japan enzo. Op de site van ps3 stat een handleiding over hoe te verwisselen.

Dit is de goedkoopste optie, heb t zelf ook gedaan:) heb nu 1 tb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
60GB? Dit is een oude PS3. Je hebt nu de PS3 slim met twee versies: 160GB en 320GB.
De 'slim's' zijn dunner en hebben een verbeterde blueray-laser.
Je gebruikt het geheugen om spelvoortgang op te slaan. Je kunt demo's downloaden, speluitbreidingen kopen of updates installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
60GB zou genoeg zijn, maar ik zou voor de PS3 slim 160GB gaan.