Ja hij kan crashen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hij kan wel blokeren en dan kan je er niets meer mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen materiele schade, maar hij kan idd crashen, let op! Als je hem jailbreakt, ben je ke garantie kwijt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit doen.
Hij kan crashen, maar dan is je garantie ook weg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPod. iPhone. iPad. Appletv.
Kan in principe nooit kapot gaan van een jailbreak. Je kan altijd restoren
Mensen die beweren dat ze het hebben meegemaakt hebben er of geen verstand van of andere dingetjes zitten proberen. Een jailbreak is softwarematig. Dus nieuwe software laden en hij is weer origineel. Ook garantie is geen probleem. Maar eerst ff restoren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hij kan niet kapot gaan het is software dus geen paniek