Hoe huur je uw eigen server in battlefield 3 en is dat gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zegt huur. Huren is niet gratis ;). Flauw hea xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huren "kan" ook gratis zijn, dus is niks verkeerds aan,
bijv. "ik huur een auto gratis voor een dag"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK VRAAG HOE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor nut heeft het als je het huurd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een server huurt kan je er met alleen vrienden op spelen. Anders zitten er ook andere mensen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Arcana. Dat heb je toch fout. Als je een auto gratis huurt (wat niet kan), leen je de auto.
De definitie van huren is toch echt het betalen voor het gebruik maken van ......

Het beste antwoord

Battlefield 3 servers huren kan via sites als deze:
http://www.rackage.com/
http://www.clanhost.nl/nl/order.php?step=1

Deze zijn niet gratis, en volgens mij zijn er ook geen gratis servers want zo'n ding onderhouden kost geld.

Succes!