PlayStation network vraag.

Ik heb zaterdag een PlayStation 3 gekocht (ik wist al dat het network eruit lag). Maar nu hoorde ik van vrienden dat als het network het weer doet, dat je 2 gratis spellen mag downloaden. Maar ik ben nog niet online geweest en ik kan dus ook geen account aanmaken. Maar heb ik nu nog recht op die 2 spellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk het eerlijk gezegd niet, want je vrienden hebben een online-account en kunnen doordat het netwerk eruit ligt niet online spelen en zijn dus de "gedupeerde". Jij daarintegen hebt nog helemaal geen account en als je dus een aanmaakt en het netwerk doet het weer, heb jij nooit zonder dat Playstation Network gezeten. Dus denk dat je er dan géén recht op hebt.

Toegevoegd na 39 seconden:
Wel ontzettend jammer overigens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk het niet, je zal alleen de spellen krijgen als je al een account hebt.