Wanneer kun je die spellen van de playstation store af downloaden. Ik kan het zechtmaar niet aanklikken wel van dat welkom back.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hier een ander en de beste manier... ga naar Accountbeheer===>Transactieoverzichten===>services===>Playstation blablabla (weet ik niet meer) en dan kun je kiezen uit 5 spellen, ik heb 4 accounts op mijn ps3 en heb dus nu al 3 spellen, ben nu bezig met de enerlaatste :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is nu heel druk daarom doet de store het ook soms niet. Als je morgen probeert zal het waarschijnlijk wel lukken of gewoon over een paar dagen. Ik heb daar nu ook last van maar komt wel goed hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon doorklikken, met wat moeite kom je er wel doorheen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet gewoon een paar keer erop klikken dan lukt het!