Kan je een spelletje van de nintendo 3ds in een ander soort nintendo spelen?

Ik zie af en toe een paar leuke spelletjes voor de nintendo 3de of voor een andere nintodo soort, maar ik heb een nintendo ds lite. Kan ik een spelletje van de nintendo 3ds ook op mijn nintendo ds lite spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
De 3ds is nieuwer, als je een spel voor de 3ds in de ds lite stopt, word het spel waarschijnlijk niet herkend. De software is iets anders opgebouwd, om het 3d effect weer te kunnen geven.

Andersom werkt soms wel, een ds lite spel in een 3ds doen.
Kimath
11 jaar geleden
3DS spellen kun je NIET op een andere DS spellen. Andere DS spellen kun je MEESTAL wel op een 3DS spelen.